Prodejní akce

  • Vytisknout

Nastavitelná akce - "Dárek zdarma"

Verze 17.0 pro rok 2012 přináší zcela novou možnost jež lze nazvat “DÁREK ZDARMA”. Jak to funguje? Je možné použít dva způsoby zadávání. Buď je možné výdej dárku podmínit počtem prodaných kusů konkrétního zboží (např. při odběru 20 ks baterií - 1 plyšový medvěd zdarma) nebo je možné dárek vázat na celkovou hodnotu výdejky (např. při odběru nad 100 Kč - 1 nákupní taška zdarma nebo při prodeji nad 1000 Kč doprava zdarma). 

Takovýchto jednoduchých definic je možné zadat neomezené množství a různě je kombinovat. Dárek rovněž nemusí být (třeba z daňových důvodů) zcela zdarma, ale může mít pevně stanovenou cenu např. 1,- Kč. Přidělení dárku lze také předem omezit na zadané období nebo jen pro určitou skupinu odběratelů, typ platby, způsob dopravy, měnu dokladu apod.. 



Nastavitelná akce - "Každá x-tá položka se slevou či zcela zdarma"


Často jsme byli od našich uživatelů dotazováni na možnost dávat při expedici x kusů vybraného zboží právě to x-té zákazníkovizdarma. Nová verze umožňuje x-tou položku expedovat zdarma s veškerým komfortem, včetně vyznačení této skutečnosti na tištěném dokladu. V definici lze snadno určovat, zda se x-tá položka bude při splnění vámi určených podmínek přidávat ke zboží zcela zdarma, nebo bude zákaníkovi nabídnuta s předem určenou slevou zadanou v procentech nebo za jinou pevně stanovenou cenu. 

Příklady:

 

 Při odběru 10 balení sterilované zeleniny 10. balení zdarma
 Při prodeji 3 párů rukavic je 3. pár s 50% slevou
 Při expedici 20-ti litrů vína je každý 20. litr jen za 1 Kč
 atd.

Přidělení položky zdarma lze dále předem podmínit časovým obdobím či omezit jen na určitou skupinu odběratelů, čímž je velmi zvýšena variabilita dané funkce, bez nutnosti zvýšených nároků na obsluhu. 



Nastavitelná akce - "Ke každé x-té položce jiné zboží se slevou/zdarma"


Tuto v praxi hojně využívanou obchodní strategii nyní také beze zbytku řeší nová verze 17.0 a nabízí při tom maximální komfort. V definici je možné snadno nastavovat, aby se při prodeji různého množství zboží pokaždé přiděloval jiný druh zboží, jiné množství zboží či za jinou cenu nebo s jinou slevou. Bez nutnosti zásahu, proškolování, či zvýšené koncentrace obsluhy, tak je zaručeno, že váš zákazník dostane vždy a zcela automaticky veškeré zboží na něž byl ve vaší marketingové akci nalákán. 

Příklad č.1: Od nákupu 3 palet cihel - doprava zdarma.

Příklad č.2: Při nákupu od 500 m2 podlahové krytiny - podlahové lišty zdarma. Při nákupi více než 1000 m2 - podlahové lišty včetně pokládky zdarma.

Příklad č.3: Při nákupu 30 m podlahové krytiny přidat řezák na linolea za 50%, ale při nákupu 50 m podlahové krytiny přidat řezák na linolea za 50% a navíc náhradní nůž zdarma a při nákupu 100 m podlahové krytiny přidat řezák na linolea zdarma a 2x náhradní nůž zdarma...

Příklad č.4: Při odběru 5 ks náplně do osvěžovače 1x ruční dávkovač zdarma, ale při odběru 50 ks náplně do osvěžovače 1x automatický dávkovač zdarma.

Příklad č.5: Při nákupu 3 židlí - 4. židle zdarma.

Přidělení jiného zboží k prodávaným položkám lze dále podmínit časovým obdobím či omezit je na určitou skupinu odběratelů, čímž je velmi zvýšena variabilita dané funkce, bez nutnosti zvýšených nároků na obsluhu.