Windows moduly

  • Vytisknout

TISKOVÝ MANAGER pro WINDOWS  mini verze | plná verze

Hlavním přínosem modulu TISKOVÝ MANAGER pro Windows je zvýšení kvality tiskových výstupů systému CÉZAR® G1 na úroveň grafického tisku běžných aplikací pro Windows. S jeho použitím zajistíte reprezentativní vzhled faktur, prodejek, dodacích listů a všech ostatních dokladů a sestav, plně využijete možností inkoustových a laserových tiskáren, případně zajistíte komunikaci programu s tiskárnami, které jsou obsluhovány přes USB port nebo vůbec nepodporují tisk prostřednictvím znakové sady.

Na multifunkčních zařízeních s faxem, můžete pomocí Tiskového managera i přímo faxovat bez nutnosti tisku dokladu na papír.

 

 
  Mini verze Tiskového managera pro nové uživatele zdarma 
 

Čím se liší plná verze od mini verze? 

V plné verzi Tiskového managera můžete nastavovat typ používaného písma, měnit jeho velikost, definovat hlavičku a patičku dokladu s logem firmy a další parametry, kterými zajistíte, že vzhled faktur a dalších dokladů a sestav dosáhne kvalitativně vyšší úrovně bez ohledu na jakákoliv technická omezení tiskáren. Snadno tak budete moci např. přidat další sloupec zboží na fakturu nebo zvýšit počet řádků na stránce apod.

Plná verze navíc umožňuje určit, které doklady, formuláře nebo sestavy chcete tisknout na výšku a které na šířku stránky nebo si lze zapnout dynamický tisk sestav s automatickým přepínáním tisku na výšku nebo na šířku stránky podle aktuálního rozsahu tisknutých údajů (pokud aktuální tisknutá sestava překročí rozsah stránky na výšku, dojde k přepnutí tisku sestavy na šířku stránky).

 

 
  Plná verze Tiskového managera nyní jen za 990,- Kč 
 

Příklady dokladů tištených plnou verzí Tiskového managera 

Tip: Pokud kliknete na vybraný obrázek, zobrazí se vám celý PDF dokument.

 
Příklad elektronické fakturyFaktura - daňový doklad Příklad elektronické fakturyFaktura - daňový doklad Příklad elektronického dodacího listuDodací list Příklad elektronické objednávkyObjednávka


Příklad ceníku zbožíCeník


Příklad elektronického potvrzení objednávkyPotvrzení objednávky


Příklad elektronické zálohové fakturyZálohová faktura


Přiznání k DPHPřiznání k DPH

 

 

TISKOVÝ MANAGER je integrován přímo do programu a svou práci odvádí zcela automaticky bez nutnosti jakéhokoliv zásahu obsluhy.

objednávkový formulář plné verzeAKCENYNÍ SLEVA 2.000,- Kč

 

EMAIL MANAGER  s odesíláním dokladů v PDF

Modul EMAIL MANAGER umožňuje operativní a komfortní odesílání emailů přímo z prostředí systému CÉZAR®. Zajišťuje mj. přímé odesílání emailových zpráv odběratelům, dodavatelům a dalším obchodním partnerům, umožňuje rozesílání tzv. typizovaných zpráv prostřednictvím tzv. šablon.


Elektronická fakturace | Elektronické daňové a účetní doklady

 
EMAIL MANAGER umožňuje vytvářet a odesílat doklady (faktury, dodací listy, objednávky atd.) v elektronické podobě ve formátu PDF. Formát PDF vám umožní odesílat doklady v takové podobě, že příjemce těchto dokladů po jejich vytištění obdrží zcela identickou kopii vámi tištěného dokladu, takže odpadá (i dle zákona) nutnost doklad zasílat poštou. Tím lze nejenom zjednodušit a zrychlit odesílání dokladů a sestav, ale zároveň dosáhnout i značných úspor za nákup papíru a náplní do tiskáren a nákladů na poštovné. Dokumenty v PDF lze vybavit i vaším naskenovaným razítkem a podpisem, takže tyto doklady jsou zcela plnohodnotnými daňovými a účetními doklady v souladu s našimi platnými zákony.
 

 

Jaké jsou výhody formátu PDF?

 
  • Formát PDF je celosvětově nejpoužívanější formát pro elektronické dokumenty.
  • Doklady a sestavy v PDF vypadají zcela identicky jako tištěné (včetně např. loga vaší firmy, definované hlavičky a patičky stránky, razítka, podpisu apod.).
  • Doklady v PDF formátu jsou standardně zašifrovány a chráněny před dodatečnými neoprávněnými změnami. Máte tak jistotu, že daňové doklady nemohou být nikterak opravovány.
  • Daňové a účetní doklady odeslané ve formátu PDF jsou všeobecně používané a bezproblémů uznávané jako plnohodnotné daňové doklady bez nutnosti je zasílat v tištěné podobě.

 

Co je formát PDF a jak prohlížet a tisknout PDF dokumenty?

 
Formát PDF, který vytvořila firma Adobe, je celosvětově nejrozšířenějším formátem pro odesílání elektronických dokumentů (daňových dokladů, objednávek, nabídek apod.). Dokumenty v tomto formátu lze zobrazovat a tisknout v prohlížeči Adobe Acrobat Reader, který je k dispozici zcela zdarma (můžete si jej stáhnout zde).

 

EMAIL MANAGER také nabízí možnost hromadného zasílání ceníků a nabídek, odesílání objednávek pro vaše dodavatele, potvrzení objednávek a zálohových faktur pro vaše odběratele a mnoho dalších dokladů a tiskových sestav. Mezi možnosti EMAIL MANAGERA patří i odesílání záloh dat do centrály resp. odeslání dat do účetnictví emailem. EMAIL MANAGER je plně integrován do programu a je schopen automaticky spolupracovat i s Komunikačním managerem pro odesílání právě vyexportovaných dat nebo s Šifrátorem, který umožňuje data před odesláním zašifrovat. Je plně zabezpečen řadou přístupových práv, lze v něm rovněž definovat povolené a zakázané emailové adresy, různé skupiny adresátů, automatické přeposílání monitorovacích emailů atd. atd.

EMAIL MANAGER umožňuje i snadné získání informací o odeslaných emailechkonkrétnímu odběrateli či dodavateli. Není třeba sestavovat důmyslné filtry či procházet Outlock na všech počítačích ve vaší firmě a přemýšlet, ze kterého vašeho počítače vlastně odešla půl roku stará nabídka, na kterou váš zákazník nyní reaguje. Stačí stisknout Enter na daném partnerovi a získat tak přehled o všech jemu odeslaných emailech, včetně možnosti okamžitého zobrazení obsahu odeslaných příloh.

Veškeré emaily se automaticky odesílají na pozadí, takže nedochází při odesílání k žádnému zdržování při další práci s programem. Rovněž lze rozhodnout, zda právě vytvořený email odešlete ihned nebo jej zařadíte do fronty a takto připravené emaily odešlete hromadně později. Takto máte možnost například během celého dne připravovat emaily k odeslání a příslušný odpovědný pracovník o nich může ještě dodatečně rozhodnout zda a které emaily odešle případně opraví. A pak je možné vybrané nebo všechny připravené emaily hromadně odeslat. Výhodou této funkce je také optimální využití kapacity připojení k internetu, takže odesílání emailů s velkými přílohami je možné provádět například ve večerních nebo nočních hodinách a nebrzdit tak denní chod vaší firmy.


objednávkový formulář
informace o nové verzi s odesíláním dokladů ve formátu PDFNOVÁ VERZE

 

SMS MANAGER + SMS AUTOMAT

Nový modul SMS manager umožňuje jak rychlé ruční psaní jednotlivých SMS zpráv, tak komfortní odesílání opakujících se zpráv pomocí volně definovatelných SMS šablon. V neposlední řadě SMS manager umožňuje iautomatické nebo poloautomatické odesílání SMS zpráv při konkrétních nastavitelných událostech týkajících se např. postupu vyřizování obchodního případu, od příjmu objednávky, jejího uspokojování, expedice, zařazení do zavážky, až po připomenutí splatnosti neuhrazených faktur, rozesílání SMS upomínek o zaplacení, záznamů z jednání atp..

 
Velmi jednoduchým a komfortním způsobem je možné také posílat SMS zprávy vašim obchodním partnerům, dealerům, rozvozcům, zaměstnancům či jiným kolegům. Přičemž adresát zaslané SMS, má možnost odesílat své případné odpovědi přímo na mobilní telefon konkrétního odesílatele. V centrální evidenci odeslaných SMS zpráv pak lze přehledně sledovat nejenom kdy, kam a jaké SMS zprávy byly odeslány, ale i zda a kdy byly správně doručeny.
 

19 důvodu proč odesílat SMS zprávy přímo z Cézara:

 
firemní telefonní seznam - SMS zprávy lze rychle a pohodlně odesílat všem vašim zákazníkům, obchodním partnerům, dealerům, rozvozcům, kolegům a spolupracovníkům, které máte ve vaší databázi
garantované doručení - u SMS zpráv odesílaných z Cézara je vždy garantováno jejich okamžité bezodkladné doručení
levnější než z telefonu - odesílání SMS zpráv z Cézara patří jednoznačně k nejlevnějšímu odesílání (garantovaných) SMS zpráv v České republice - s SMS managerem ušetříte
bez reklam - SMS zprávy odesílané z Cézara neobsahují žádné připojované cizí reklamy nebo jiná obchodní sdělení
rychlejší než telefon - psaní SMS zpráv na plnohodnotné klávesnici počítače je výrazně rychlejší a komfortnější, než na mobilním telefonu
centrální evidence - všechny odeslané SMS zprávy jsou k dispozici v centrální evidenci, ve které je možné SMS zprávy snadno dohledávat, přeposílat, kontrolovat jejich doručení apod.
nastavitelná délka - SMS zprávy odesílané z Cézara mohou mít délku (dle vašeho nastavení) 160 až 459 znaků
na pár úhozů - vytvoření a odeslání SMS zprávy je s SMS managerem doslova otázkou několika klepnutí do klávesnice - pokud chcete například odeslat SMS zprávu svému zákazníkovi, stačí "na něm" v jakékoliv evidenci (např. v seznamu odběratelů, výdejek, faktur nebo objednávek) stisknout Enter, potvrdit, že chcete odeslat novou SMS zprávu, vybrat jednu z vašich předdefinovaných šablon a po potvrzení textu je SMS zpráva odeslána...
evidence doručenek - u každé odeslané SMS zprávy Cézar eviduje zda a kdy byla adresátovi doručena
adresnější komunikace - odesílání SMS zpráv je další (moderní) a hlavně osobnější a adresnější způsob komunikace s vašimi zákazníky
levnější a diskrétnější než telefonát - komunikace pomocí SMS zpráv je oproti telefonátům nejenom efektivnější a diskrétnější, ale také výrazně levnější
rychlejší než email, navíc se zárukou doručení - komunikace pomocí SMS zpráv je oproti emailům adresnější, rychlejší a výrazně spolehlivější než email - doručení SMS zpráv je na rozdíl od emailů garantováno
se šablonou je to hned - kromě běžně psaných SMS zpráv lze využívat i propracovaný systém volně definovatelných SMS šablon, které vám umožní ještě pohodlnější a rychlejší odesílání častěji se opakujících zpráv
automatický informační servis - SMS automat(který je součástí SMS managera) umožňuje i plně automatické (nebo poloautomatické) odesílání informačních SMS zpráv vašim zákazníkům - např. SMS zprávy o přijetí nebo uspokojení jejich objednávky, o probíhající expedici zboží, o stavu pohledávek včetně připomenutí splatnosti faktury nebo odesílání SMS upomínek nebo třeba odesílání informací o tom, že jejich objednané zboží je již pro ně připraveno k vyzvednutí...
připomínání splatnosti faktur - ruční nebo automatické rozesílání SMS upomínek nebo připomínání blížící se nebo již uplynulé splatnosti neuhrazených faktur - další adresná a diskrétní cesta pro vylepšení platební disciplíny vašich zákazníků
informace vždy po ruce - SMS zpráva umožňuje sdělit adresné a konkrétní informace, které má poté adresát kdykoliv k dispozici
SMS zprávy i uvnitř vaší firmy - SMS manager umožňuje nejenom komunikaci s vašimi obchodními partnery, ale i rychlé a pohodlné odesílání SMS zpráv uvnitř vaší firmy mezi vašimi spolupracovníky a kolegy
šetří váš čas - pravidelné (automatické) informování vašich zákazníků šetří nejenom čas vašich zaměstnanců (kteří se místo častého telefonování mohou věnovat jiné produktivnější činnosti), ale (dle zkušeností z praxe) vám uspoří i prostředky na opakované doručování zboží, pozdní úhrady faktur, vymáhání pohledávek apod.
nemusíte nic nastavovat - funguje hned - pro odesílání SMS zpráv z Cézara nemusíte nic nastavovat - žádné složité registrace, žádné smlouvy, žádné měsíční paušály, žádné komplikované nastavování vašich počítačů. Po objednání se SMS manager automaticky přiinstaluje k vašemu stávajícímu Cézarovi a ihned poté je připraven odesílat vaše SMS zprávy.


více informací + ceník sms + objednávkový formulářNOVINKA

 

SPRÁVCE DOKUMENTŮ A OBRÁZKŮ

Rodina modulů informačního systému CÉZAR® se nedávno rozšířila o dlouho očekávaný nový, plně integrovaný modul Správce dokumentů a obrázků. Jak již název napovídá, tato nová součást systému Cézar umožňuje spravovat dokumenty, které lze zadat k jednotlivým kartám zboží, odběratelů, dodavatelů, rozvozců, dealerů, sortimentů, dokladů atp. Odkudkoli v síti lze velmi snadno (téměř na jedno kliknutí) dohledat, prohlížet, editovat a tisknout či odeslat emailem například dealerské, obchodní či komisionářské nebo pracovní smlouvy, návody ke zboží, dopisy a dokumenty, bezpečnostní podmínky, prohlášení o shodě, obrázkyzboží, instruktážní videa, nahrané zvuky či webové odkazy. V evidenci přijatých faktur je možné připojit k faktuře elektronický nebo naskenovaný originál faktury. Ke každé položce, je možné těchto souborů uložit neomezené množství, ošetřit je přístupovými právy, exportovat, importovat, automaticky synchronizovat např. s internetovým obchodem a případně využít i šifrování a zajistit tak v součinnosti s přístupovými právy, výhradní přístup k vašim důležitým dokumentům pouze ze systému CÉZAR®.

Nový Správce dokumentů umožňuje snadné "spárování" vašich existujících dokumentů s příslušnými kartami a evidencemi v Cézarovi nebo vytvářet zcela nové dokumenty (např. kupní smlouvy, dealerské smlouvy, návody k použití, bezpečnostní pokyny atp.) dle vámi předdefinovaných šablon. Správce dokumentů umožní vnést do vašich (dosud) "mimocézarovských" dokumentů řád a umožní jejich centrální síťovou správu.


více informací + příklady + objednávkový formulářNOVINKA

 

TISKU ČÁROVÝCH KÓDŮ NA ETIKETY, DOKLADY A SESTAVY

S pomocí modulu pro podporu tisku čárových kódů lze tisknout čárové kódy na (libovolně definovatelné) etikety zboží, které mohou obsahovat kromě jiných údajů i graficky zobrazený čárový kód nebo na doklady a sestavy (na dokladech a sestavách lze ke každému řádku zboží dotiskávat i grafický čárový kód).

Modul podporuje tisk všech standardních čárových kódů ve formátech EAN8, EAN13, UPC12, EAN128, CODE128 apod..


objednávkový formulářAKCENYNÍ JEN 990,- Kč

 

 

GRAFY VE WINDOWS

Tento modul umožňuje zobrazovat aktuálně vyhodnocované sestavy a statistiky v grafech ve Windows. K dispozici jsou různé typy grafů (sloupcové, spojnicové, koláčové, prostorové a další).

Grafy lze animovat, vytisknout na tiskárně nebo uložit do souboru pro následné zpracování v dokumentech apod..


objednávkový formulář