• Informační systém Cézar

    Ekonomický informační systém CÉZAR® je specializovaný pro velkoobchody, maloobchody, výrobní, importní a exportní firmy. Je nabízen ve čtyřech souběžně vyvíjených generacích - G1 pro DOS prostředí a G2, G3, G4 SQL pro Windows. Naše společnost poskytuje k informačnímu systému autorizované servisní a prodejní služby. 

    Readmore
  • Široká nabídka služeb

    K IS CÉZAR poskytujeme širokou nabídku služeb, jako je předprodejní podpora, implementace, školení, telefonní a vzdálená podpora, správa IS, tvorba individuálních sestav, interní návodů a směrnic na zakázku, kontrola a oprava dat, systémová integrace, optimalizace provozu atd...

    Readmore
  • Externí moduly a řešení

    I když je vnitřní funkčnost IS CÉZAR rozsáhlá, přesto nemůže pokrývat veškeré potřeby všech klientů a forem podnikání. Proto naše společnost vyvíjí mnoho externích modulů a řešení, případně integruje a propojuje jiné aplikace se systémem CÉZAR. Na přání zákazníka můžeme vyvinout individuální funkčnost na zakázku. 

    Readmore
  • CÉZAR E-Shop

    Na našem internetovém obchodě máte možnost zakoupit počítačové, pokladní a softwarové příslušenství přímo s podporou IS CÉZAR. Kromě vynikajících cen dostanete ke každému produktu návod, jak zakupovaný produkt propojit a nastavit pro práci s IS CÉZAR. Zároveň je možné požádat naše servisní oddělení o pomoc s instalací.

    Readmore
  • Komplexní IT služby
    Komplexní IT služby

    Vedle služeb k IS CÉZAR poskytuje naše společnost také kvalitní IT služby po celé ČR a SK. Dohromady Vám tak můžeme nabídnout komplexní řešení Vašeho IT, včetně správy, dodávek HW a SW, tvorba a provozování internetových stránek a e-shopů provázaných přímo s CÉZARem...

  • Školení a semináře

    V prostorech naší společnosti se nachází moderně vybavená klimatizovaná počítačová učebna, v které pořádáme plánovaná školení, workshopy a semináře. Kromě plánovaných akcí poskytujeme i individuální školení přesně dle požadavků našich zákazníků, včetně školení pomocí prezentační techniky přímo u zákazníka.

    Readmore

Nacházíte se zde :

Mobilní řešení


Díky rychlému pořízení a především odbavení objednávky apod. přímo u zákazníka vám nový modul CÉZAR® mAgent poskytuje významnou konkurenční výhodu. S možností odeslání všech dat do systému CÉZAR® a následného reportingu tak dosáhnete vyšších obratů a snížení provozních nákladů vaší firmy, stejně jako řada českých firem před vámi. 

A to za cenu, jež vás mile překvapí…




Co modul CÉZAR mAagent umí?

 
  • sběr objednávek a odeslání přímo do vašeho systému Cézar
  • sběr marketingových dat a jejich online odeslání do Cézara
  • ambulantní prodej
  • zobrazit mapu se zastávkami u klientů
  • poskytuje informace o platební morálce klientů
  • zobrazuje nejrůznější ceníky a sklady, akce, slevy
  • poskytuje informace o zboží i zákazníků
  • lze vkládat informace nejen o zákaznících, ale i o konkurenci
  • kvalitní reporting díky odeslání dat na server, kde je může díky internetovému prohlížeči manažer ve firmě prohlížet, exportovat a dále s nimi pracovat
  • Obchodník v terénu má možnost vytisknout přímo na místě jakýkoliv účetní a neúčetní doklad.
  • umí naplánovat trasu obchodníků. Optimálně vzhledem k času i pohonným hmotám.
  • možnost plánování návštěv jednotlivých obchodníků v manažerském rozhraní (internetový prohlížeč), dále pak sledování jejich výkonnosti, objemu zakázek, splnění plánů a řadu dalších ukazatelů umožňujících manažerovi efektivní řízení týmu.



Hlavní výhody mobilního řešení CÉZAR mAgent? 

  • Nárůst obratu díky rychlejšímu získání a především vyřízení zakázky než to dokáže konkurence
  • nahradí nepraktické papírové výkazy, které obsahují řadu lidských chyb
  • poskytuje aktuální informace kdykoliv a kdekoliv je zrovna obchodník potřebuje.
  • citelné snížení nákladů na administrativu. Vše se přenáší elektronicky, není třeba nic přepisovat, obtelefonovávat či zasílat faxem a znovu přepisovat. Následně ručně třídit v reportech.
  • snížení nákladů na mzdy. Čas asistentek i obchodníků na administrativu může být využit lépe.
  • snížení nákladů na pohonné hmoty. Díky unikátní podpoře GPS modulu může být trasa obchodníků optimálně naplánována.
  • více času pro obchodování a další činnosti zvyšující produktivitu společnosti.



Jaké jsou hlavní oblasti využití CÉZAR mAgent ve vaší firmě?

 
  • obchodníci, kteří v terénu sbírají objednávky od stávajících či nových zákazníků
  • servisní technici, kteří sbírají požadavky od zákazníků, např. reklamace
  • account manažeři, kteří potřebují zaznamenat výsledek své schůzky či nová CRM data
  • merchandiseři a tazatelé, kteří zaznamenávají na ulici průzkumy trhu nebo sledují pohyb zboží v regálech obchodních řetězců
  • řízení obchodu, přehled, plánování a reportingy pro manažery a ředitele firem
  • mnoho dalších využití díky modulům Sklady, Produkty, Zákazníci, Kniha jízd, Pokladna, Plán návštěv nebo Ceníky



Typická doba nasazení 

CÉZAR® mAgent může být nasazen prakticky okamžitě. Registrace, import dat a zprovoznění pak lze provést v řádu hodin. 


Ceny modulu CÉZAR mAagent 

Cena řešení je závislá na počtu pracovníků v terénu. Umožňuje pronájem systému za ceny v stovkách korun na měsíc. Žádá-li zákazník vývoj nových funkcí, jsou naceněny individuálně. Ceník modulu mAgent naleznete zde


Mobilní zařízení pro CÉZAR mAgent 

Aplikaci CÉZAR® mAgent je možné nainstalovat do takřka všech mobilních zařízení nebo kapesních počítačů se systémem Windows Mobile. 

Příklady mobilních zařízení:
- Opticon se zabudovanou čtečkou čárových kódů
- Mobilní telefon (PDA) HTC HD

Možné příslušenství:
- Mobilní přenosná tiskárnička HP
- Mobilní přenosná tiskárnička Zebra


Další informace: www.magent.cz 

Přihlášení do klientské zóny

Hledáme spolupracovníky

Last Project
Hledáme spolupracovníky na pozice IS konzultant a obchodník inf. systémů více

Ukázky videoprůvodců

Video
Zde se můžete podívat na ukázku jak vypadají videoprůvodci v klientské zóně čtěte více