Díky rychlému pořízení a především odbavení objednávky apod. přímo u zákazníka vám nový modul CÉZAR® mAgent poskytuje významnou konkurenční výhodu. S možností odeslání všech dat do systému CÉZAR® a následného reportingu tak dosáhnete vyšších obratů a snížení provozních nákladů vaší firmy, stejně jako řada českých firem před vámi.
A to za cenu, jež vás mile překvapí…
Co modul CÉZAR mAagent umí?
- sběr objednávek a odeslání přímo do vašeho systému Cézar
- sběr marketingových dat a jejich online odeslání do Cézara
- ambulantní prodej
- zobrazit mapu se zastávkami u klientů
- poskytuje informace o platební morálce klientů
- zobrazuje nejrůznější ceníky a sklady, akce, slevy
- poskytuje informace o zboží i zákazníků
- lze vkládat informace nejen o zákaznících, ale i o konkurenci
- kvalitní reporting díky odeslání dat na server, kde je může díky internetovému prohlížeči manažer ve firmě prohlížet, exportovat a dále s nimi pracovat
- Obchodník v terénu má možnost vytisknout přímo na místě jakýkoliv účetní a neúčetní doklad.
- umí naplánovat trasu obchodníků. Optimálně vzhledem k času i pohonným hmotám.
- možnost plánování návštěv jednotlivých obchodníků v manažerském rozhraní (internetový prohlížeč), dále pak sledování jejich výkonnosti, objemu zakázek, splnění plánů a řadu dalších ukazatelů umožňujících manažerovi efektivní řízení týmu.
Hlavní výhody mobilního řešení CÉZAR mAgent?
- Nárůst obratu díky rychlejšímu získání a především vyřízení zakázky než to dokáže konkurence
- nahradí nepraktické papírové výkazy, které obsahují řadu lidských chyb
- poskytuje aktuální informace kdykoliv a kdekoliv je zrovna obchodník potřebuje.
- citelné snížení nákladů na administrativu. Vše se přenáší elektronicky, není třeba nic přepisovat, obtelefonovávat či zasílat faxem a znovu přepisovat. Následně ručně třídit v reportech.
- snížení nákladů na mzdy. Čas asistentek i obchodníků na administrativu může být využit lépe.
- snížení nákladů na pohonné hmoty. Díky unikátní podpoře GPS modulu může být trasa obchodníků optimálně naplánována.
- více času pro obchodování a další činnosti zvyšující produktivitu společnosti.
Jaké jsou hlavní oblasti využití CÉZAR mAgent ve vaší firmě?
- obchodníci, kteří v terénu sbírají objednávky od stávajících či nových zákazníků
- servisní technici, kteří sbírají požadavky od zákazníků, např. reklamace
- account manažeři, kteří potřebují zaznamenat výsledek své schůzky či nová CRM data
- merchandiseři a tazatelé, kteří zaznamenávají na ulici průzkumy trhu nebo sledují pohyb zboží v regálech obchodních řetězců
- řízení obchodu, přehled, plánování a reportingy pro manažery a ředitele firem
- mnoho dalších využití díky modulům Sklady, Produkty, Zákazníci, Kniha jízd, Pokladna, Plán návštěv nebo Ceníky
Typická doba nasazení
CÉZAR® mAgent může být nasazen prakticky okamžitě. Registrace, import dat a zprovoznění pak lze provést v řádu hodin.
Ceny modulu CÉZAR mAagent
Cena řešení je závislá na počtu pracovníků v terénu. Umožňuje pronájem systému za ceny v stovkách korun na měsíc. Žádá-li zákazník vývoj nových funkcí, jsou naceněny individuálně. Ceník modulu mAgent naleznete zde.
Mobilní zařízení pro CÉZAR mAgent
Aplikaci CÉZAR® mAgent je možné nainstalovat do takřka všech mobilních zařízení nebo kapesních počítačů se systémem Windows Mobile.
Příklady mobilních zařízení:
- Opticon se zabudovanou čtečkou čárových kódů
- Mobilní telefon (PDA) HTC HD
Možné příslušenství:
- Mobilní přenosná tiskárnička HP
- Mobilní přenosná tiskárnička Zebra
Další informace: www.magent.cz