• Informační systém Cézar

    Ekonomický informační systém CÉZAR® je specializovaný pro velkoobchody, maloobchody, výrobní, importní a exportní firmy. Je nabízen ve čtyřech souběžně vyvíjených generacích - G1 pro DOS prostředí a G2, G3, G4 SQL pro Windows. Naše společnost poskytuje k informačnímu systému autorizované servisní a prodejní služby. 

    Readmore
  • Široká nabídka služeb

    K IS CÉZAR poskytujeme širokou nabídku služeb, jako je předprodejní podpora, implementace, školení, telefonní a vzdálená podpora, správa IS, tvorba individuálních sestav, interní návodů a směrnic na zakázku, kontrola a oprava dat, systémová integrace, optimalizace provozu atd...

    Readmore
  • Externí moduly a řešení

    I když je vnitřní funkčnost IS CÉZAR rozsáhlá, přesto nemůže pokrývat veškeré potřeby všech klientů a forem podnikání. Proto naše společnost vyvíjí mnoho externích modulů a řešení, případně integruje a propojuje jiné aplikace se systémem CÉZAR. Na přání zákazníka můžeme vyvinout individuální funkčnost na zakázku. 

    Readmore
  • CÉZAR E-Shop

    Na našem internetovém obchodě máte možnost zakoupit počítačové, pokladní a softwarové příslušenství přímo s podporou IS CÉZAR. Kromě vynikajících cen dostanete ke každému produktu návod, jak zakupovaný produkt propojit a nastavit pro práci s IS CÉZAR. Zároveň je možné požádat naše servisní oddělení o pomoc s instalací.

    Readmore
  • Komplexní IT služby
    Komplexní IT služby

    Vedle služeb k IS CÉZAR poskytuje naše společnost také kvalitní IT služby po celé ČR a SK. Dohromady Vám tak můžeme nabídnout komplexní řešení Vašeho IT, včetně správy, dodávek HW a SW, tvorba a provozování internetových stránek a e-shopů provázaných přímo s CÉZARem...

  • Školení a semináře

    V prostorech naší společnosti se nachází moderně vybavená klimatizovaná počítačová učebna, v které pořádáme plánovaná školení, workshopy a semináře. Kromě plánovaných akcí poskytujeme i individuální školení přesně dle požadavků našich zákazníků, včetně školení pomocí prezentační techniky přímo u zákazníka.

    Readmore

Nacházíte se zde :

Prodejní akce

Nastavitelná akce - "Dárek zdarma"

Verze 17.0 pro rok 2012 přináší zcela novou možnost jež lze nazvat “DÁREK ZDARMA”. Jak to funguje? Je možné použít dva způsoby zadávání. Buď je možné výdej dárku podmínit počtem prodaných kusů konkrétního zboží (např. při odběru 20 ks baterií - 1 plyšový medvěd zdarma) nebo je možné dárek vázat na celkovou hodnotu výdejky (např. při odběru nad 100 Kč - 1 nákupní taška zdarma nebo při prodeji nad 1000 Kč doprava zdarma). 

Takovýchto jednoduchých definic je možné zadat neomezené množství a různě je kombinovat. Dárek rovněž nemusí být (třeba z daňových důvodů) zcela zdarma, ale může mít pevně stanovenou cenu např. 1,- Kč. Přidělení dárku lze také předem omezit na zadané období nebo jen pro určitou skupinu odběratelů, typ platby, způsob dopravy, měnu dokladu apod.. 



Nastavitelná akce - "Každá x-tá položka se slevou či zcela zdarma"


Často jsme byli od našich uživatelů dotazováni na možnost dávat při expedici x kusů vybraného zboží právě to x-té zákazníkovizdarma. Nová verze umožňuje x-tou položku expedovat zdarma s veškerým komfortem, včetně vyznačení této skutečnosti na tištěném dokladu. V definici lze snadno určovat, zda se x-tá položka bude při splnění vámi určených podmínek přidávat ke zboží zcela zdarma, nebo bude zákaníkovi nabídnuta s předem určenou slevou zadanou v procentech nebo za jinou pevně stanovenou cenu. 

Příklady:

 

 Při odběru 10 balení sterilované zeleniny 10. balení zdarma
 Při prodeji 3 párů rukavic je 3. pár s 50% slevou
 Při expedici 20-ti litrů vína je každý 20. litr jen za 1 Kč
 atd.

Přidělení položky zdarma lze dále předem podmínit časovým obdobím či omezit jen na určitou skupinu odběratelů, čímž je velmi zvýšena variabilita dané funkce, bez nutnosti zvýšených nároků na obsluhu. 



Nastavitelná akce - "Ke každé x-té položce jiné zboží se slevou/zdarma"


Tuto v praxi hojně využívanou obchodní strategii nyní také beze zbytku řeší nová verze 17.0 a nabízí při tom maximální komfort. V definici je možné snadno nastavovat, aby se při prodeji různého množství zboží pokaždé přiděloval jiný druh zboží, jiné množství zboží či za jinou cenu nebo s jinou slevou. Bez nutnosti zásahu, proškolování, či zvýšené koncentrace obsluhy, tak je zaručeno, že váš zákazník dostane vždy a zcela automaticky veškeré zboží na něž byl ve vaší marketingové akci nalákán. 

Příklad č.1: Od nákupu 3 palet cihel - doprava zdarma.

Příklad č.2: Při nákupu od 500 m2 podlahové krytiny - podlahové lišty zdarma. Při nákupi více než 1000 m2 - podlahové lišty včetně pokládky zdarma.

Příklad č.3: Při nákupu 30 m podlahové krytiny přidat řezák na linolea za 50%, ale při nákupu 50 m podlahové krytiny přidat řezák na linolea za 50% a navíc náhradní nůž zdarma a při nákupu 100 m podlahové krytiny přidat řezák na linolea zdarma a 2x náhradní nůž zdarma...

Příklad č.4: Při odběru 5 ks náplně do osvěžovače 1x ruční dávkovač zdarma, ale při odběru 50 ks náplně do osvěžovače 1x automatický dávkovač zdarma.

Příklad č.5: Při nákupu 3 židlí - 4. židle zdarma.

Přidělení jiného zboží k prodávaným položkám lze dále podmínit časovým obdobím či omezit je na určitou skupinu odběratelů, čímž je velmi zvýšena variabilita dané funkce, bez nutnosti zvýšených nároků na obsluhu. 

Přihlášení do klientské zóny

Hledáme spolupracovníky

Last Project
Hledáme spolupracovníky na pozice IS konzultant a obchodník inf. systémů více

Ukázky videoprůvodců

Video
Zde se můžete podívat na ukázku jak vypadají videoprůvodci v klientské zóně čtěte více