Reklamní kampaně - nový způsob informování vašich zákazníků
Nová verze 17.0 přináší zcela nový způsob, jak informovat vaše zákazníky o vašich právě probíhajících nebo připravovaných akcích a reklamách nebo jiných důležitých informacích. Nová verze zavádí novou centrální evidenci marketingových a informačních kampaní. U každé vaší kampaně si můžete určit, od kdy do kdy probíhá, pro jakou skupinu zákazníků platí a na jakých typech dokladů nebo emailů se má zobrazovat.
Takto definované kampaně se pak zcela automaticky tisknou nebo zobrazují na vámi určených typech dokladů. Kampaně lze úspěšně využívat jak pro informace reklamního nebo marketingového charakteru, tak pro jakékoliv jiné důležité informace, které nechcete, aby vaši zákazníci přehlédli. V nastavení každé kampaně lze určit, jak bude oblast, ve které se mají reklamní pruhy na dokladech objevovat, veliká a také, ve které části (nebo částech) dokladu se mají tyto pruhy zobrazovat (resp. tisknout).
Hlavní součástí nastavení každé reklamní kampaně je jeden nebo více reklamních pruhů(boxů), které jsou tvořeny vámi definovanými texty, obrázky a aktivními odkazy. Pokud reklamní kampaň obsahuje více reklamních pruhů, program pak automaticky vybírá, který reklamní pruh se bude na aktuální doklad zobrazovat. Výhodou více reklamních pruhů je, že pokud se jednomu zákazníkovi tiskne v období trvání marketingové kampaně více dokladů (např. zákazník u vás nakupuje častěji), tisknou se i na jeho doklady různé reklamní pruhy.
Každá reklamní kampaň může být určená jen protištěné nebo jen pro elektronické nebo pro oba druhy dokladů. Navíc lze v definici kampaně zadat odlišné sady reklamních pruhů pro tištěné a elektronické doklady - pro tisk mohou být obrázky třeba pouze černobílé zatímco pro elektronické doklady mohou být plnohodnotně barevné apod.. V elektronických dokladech mohou mít reklamní pruhy i svou aktivní funkci, kdy se po kliknutí na reklamní pruh může například otevřít vámi určená webová stránka s nabídkou konkrétního inzerovaného produktu nebo vašeho eshopu apod..
V podstatě na jakékoliv doklady, které vystavujete vašim zákazníkům - počínaje běžnými, zálohovými nebo proforma fakturami, přes nabídky, potvrzení objednávek, až po proforma nebo běžné dodací listy nebo prodejky.